Droga

wtorek, 18 stycznia 2011

Bilety autokarowe

  W ostatnim czasie zamierzam wybrać się w podróż po Europie.Zastanawiałem się na podróżą samochodem,niestety kiedy dwa lata temu byłem we Francji miałem przykre zdarzenie,miałem wypadek.Na  szczęście nic mi się nie stało skończyło się tylko na siniakach i oczywiście kosztownej naprawie samochodu.
Rok później wybrałem się na wakacje autokarem,kupiłem bilety autokarowe na stronie tnsbilety.pl i udałem się w podróż.Muszę powiedzieć że rozczarowałem się pozytywnie.Za niewielkie pieniądze udało mi się zwiedzić sporo,na pewno na benzynę wydałbym o wiele więcej.Jedynym minusem było to że nie wszędzie mogłem bezpośrednio dojechać,ale przesiadki nie były męczące.Plusów podróżowania autokarem było sporo np.ilość bagażu jaka mogłem zabrać  bez dopłaty to 30kg w sumie jak na moje potrzeby to sporo,za nadbagaż trzeba niestety płacić ale to i tak nie jest dużo.następnym plusem było to ze fotele były wygodne :) co jest szczególnie dla mnie ważne z powodów mojego ukochanego kręgosłupa ( :) nie moralnego ).Trzecim plusem była obsługa autobusu-naprawdę profesjonalna i uprzejma.
        Tych plusów było o wiele więcej nie chcę ich więcej wymieniać  żebym nie został posadzony o fanatyzm :) wszyscy wiemy jakie mamy teraz czasy .Tak więc kupując bilety autokarowe naprawdę zyskałem i następnym razem bez namysłu kupię bilety autobusowe na stronie tnsbilety.pl  oraz ubezpieczenia.

1 komentarz: