Droga

poniedziałek, 21 lutego 2011

Jak kupiłem bilety autokarowe w internecie.

Cała historia zaczęła się pewnego wieczoru,razem z kolegą postanowiliśmy wybrać się w podróż naszego życia po Europie.Zaczęliśmy zastanawiać się jakim środkiem transportu się wybrać.Pierwszą myślą było żeby jechać autostopem.Muszę powiedzieć że ten pomysł mi się bardzo podobał.Niestety jak to bywa ,życie zweryfikowało ten pomysł.Nie będę się rozpisywać dlaczego za dużo pisania a pod tym względem jestem leniem.W sumie postanowiliśmy jechać do Hiszpanii i Portugalii autobusem.Został nam tylko rekonesans gdzie kupić bilety autokarowe.
po obejściu wszystkich biur podróży w naszym mieście a było ich aż trzy.Stwierdziliśmy ze ta forma zakupu biletów autokarowych odpada,a to cena nam nie pasowała,a to termin wyjazdu lub miejsce skąd odchodzi autobus.
I jak to w życiu bywa przypadek sprawił ze znaleźliśmy miejsce gdzie zakupić bilety autobusowe.Kolega znalazł w internecie serwis gdzie można kupić bilety autokarowe i nie tylko.okazało się że można tam również się ubezpieczyć,przeprowadzić rezerwację hoteli(noclegi) oraz zakupić inne usługi.Kupiliśmy bilety autokarowe w serwisie www.tnsbilety.pl Od tamtej pory ile razy zamierzam gdzieś jechać korzystam z tego serwisu i muszę powiedzieć że za każdym razem jestem zadowolony jak kupuje bilety autobusowe.Polecam go wszystkim swoim znajomym.I takie było pierwszy raz jak kupowałem bilety autokarowe.Dodam też że podróż życia udała się bardzo i do tej pory mam fajne wspomnienia.

2 komentarze:

  1. Ciekawa historia ja nie miałem problemu jak kupić bilety autokarowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami mam dylemat w jaki sposób kupić bilety autokarowe w sumie powiedziałbym gdzie.Kupowałem też bilety autokarowe na www.tnsbilety.pl jest to strona ok.Polecam też ubezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń