Droga

sobota, 19 lutego 2011

Zima nie sprzyja podrózowaniu autokarami?

  Czy zima nie sprzyja podróżowaniu autokarami?Moim zdaniem jeżeli mam już kupione bilety autokarowe to pozostaje mi tylko wybór jechać lub też zwrócić bilety autokarowe.Myślę że w obecnych czasach podróżowanie zimą autokarem jest w pełni bezpieczne.Ponieważ konstruktorzy autokarów przykładają ogromną wagę na bezpieczeństwo pasażerów,nie chcę wnikać w szczegóły bo to zajęło by mi sporo czasu.Przytoczę chociaż jeden argument.Obecnie większość autokarów jest wyposażona w standardzie w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów(mówię o produkowanych już autokarach) co na podstawie przeprowadzonych badań naprawdę zwiększa bezpieczeństwo jazdy.Dlatego warto kupować bilety autokarowe i bez obaw podróżować autobusem naprawdę są bezpieczne sam się osobiście o tym przekonałem.

3 komentarze:

  1. Powiem więcej obecnie w autokarze jest po dwóch lub trzech kierowców,po to by prowadząc autokar nie popełnić ze zmęczenia pomyłki.Badania wykazały ze najczęściej zawodzą ludzie i to oni są sprawcami wypadków a nie awaria autokaru.Tak wiec śmiało można kupować bilety autokarowe i bez obawy podróżować

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio jechałem do Niemiec i dojechałem bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem niema to znaczenia czy lato czy zima po prostu kupujesz bilety autokarowe i jedziesz

    OdpowiedzUsuń