Droga

czwartek, 17 lutego 2011

Różnica słów bilety autobusowe lub bilety autokarowe

Osobiście wolę używać nazwę  bilety autokarowe niż nazwy bilety autobusowe.Zastanawiałem się  skąd to wynika myślę że po prostu moje przyzwyczajenie .Bardziej jestem ciekaw czy więcej osób używa słów bilety autobusowe czy autokarowe ?.Podobnie ma się sprawa z przewozy autokarowe i przewozy autobusowe.Kończąc te krótkie rozważania nad różnicami słów lepiej zastanowię się nad wybraniem miejsca mojego odpoczynku.

5 komentarzy:

  1. właśnie bilety autobusowe czy autokarowe lepiej dla mnie brzmi to drugie ale to kwestia przyzwyczajenia i gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wole używać nazwy bilety autokarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również wole używać nazwy bilety autokarowe jest to słowo dla mnie bardziej pasujące

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ja wole słowo bilety autobusowe,chyba to kwestia przyzwyczajenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie niem znaczenia czy bilety autokarowe czy autobusowe

    OdpowiedzUsuń