Droga

piątek, 11 lutego 2011

Podrózowanie wiosną.

Zbliża się już prawie wiosna :) .Pomyślałem więc o tym że może warto by było gdzieś się wybrać w jakieś ciekawe miejsce i złapać trochę oddechu po ciężkiej zimie.Oczywiście pomyślałem o tym żeby kupić  bilety autokarowe i zrobię to na www.tnsbilety.pl Zostaje mi tylko wybrać miejsce gdzie mam pojechać i znaleźć z dwa tygodnie wolnego i mogę ruszać.Zastanawiam się tylko czy dodatkowo wykupić ubezpieczenie ,wiem że na pewno warto ale pozostaje pytanie jakie?
 Czy macie może plany wyjazdów w jakieś ciekawe miejsce? I w jaki sposób kupujecie bilety autokarowe i ubezpieczenia?Czasu jeszcze mam trochę,więc chętnie poczytam co sądzicie na ten temat.

2 komentarze:

  1. jak bym miał chwilę wolną to śmiało bym kupił bilety autokarowe i pojechał do Portugalii

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet jak nie będę mieć wolnego to i tak kupie bilety autokarowe i wyjadę :)

    OdpowiedzUsuń